Met deze nieuwe naam profileren de ziekenfondsen nog meer wie ze zijn: een warm en progressief ziekenfonds. De nieuwe naam ‘Solidaris’ zet de basiswaarde centraal: solidariteit.
In alle provincies werd tegelijkertijd een interne kick-off georganiseerd rond de nieuwe naam, het nieuwe logo en de nieuwe slogan. Da dag nadien werd de naamsverandering bekendgemaakt bij het grote publiek met een radiospot.
Op het feest wil Solidaris alle medewerkers verbinden en de samenhorigheid vergroten, fierheid meegeven, bedanken en motiveren om de nieuwe naam uit te dragen.
Feest!
Eens goed samen feesten? Dat geeft zuurstof aan een organisatie. Het versterkt de band tussen mensen. Het geeft de samenhorigheid een boost. Bij Push To Talk weten wij dat een feest pas echt meerwaarde krijgt als we ook communiceren over het verhaal.
We lieten de medewerkers toeleven naar het feest met teasers en verhalen die samenkomen op het live event. Zo zit de sfeer er al in nog voor uw feest begint en kijkt iedereen uit naar de live apotheose.
Tijdens het feest geen ellenlange speeches of holle promopraatjes, maar wel een kort officieel kick-off moment. We brachten de waarden van Solidaris tot leven op een boeiende, frisse en zelfs swingende manier. Denk aan zotte foto’s als aandenken in een fotobooth, lekker eten en een all-round dj en lekker afkoelen op het terras met een prachtig uitzicht over Brussel.
Wie solidariteit zegt, zegt ook duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze waarden worden daarom geïntegreerd in de organisatie van het personeelsevent.